Instellingen voor cookies aanpassen
Deze cookies zijn nodig voor het functioneren van de website, deze zijn dus altijd geactiveerd.
U kunt te allen tijde zelf uw voorkeuren wijzigen bij 'instellingen voor cookies' onderaan de pagina.
- Home
- FAQ Loxam | Facturatie
Hoe kunnen wij u helpen?
Toch een medewerker spreken?
LoxCall is op werkdagen bereikbaar van 07:30 tot 16:30
LoxCall is op werkdagen bereikbaar van 07:30 tot 16:30
Facturatie
Ik heb vragen over mijn factuur
U kunt contact opnemen met de vestiging waar u gehuurd heeft. De contactgegevens van de vestiging staan linksboven op de factuur.
Ik vermoed dat de factuur onjuist is. Waar kan ik dat melden?
Voor alle vragen over uw factuur, kunt u contact opnemen met de vestiging waar u het materieel of de machine(s) gehuurd heeft. De contactgegevens van de vestiging staan linksboven op de factuur.
Ik wil een kopie van mijn factuur ontvangen. Kan dat?
Ja, dat kan. In uw MyLoxam omgeving staan al uw facturen online. U kunt ook contact opnemen met de vestiging waar u gehuurd heeft. De contactgegevens van onze vestigingen vindt u hier.
Neem contact op met ons
{{ actionLabel }}